Ahad, 15 November 2015

SELAMAT BERJUMPA KEMBALI


Salam Transformasi,
Agak lama juga saya tak menulis apa-apa dalam blog ini disebabkan oleh kesibukan. Misalnya sibuk ketika mengikuti program EdD di Unisel yang sarat dengan tugasan, kajian, penulisan dan pembentangan disamping menghadiri kuliah.  Walau bagaimanapun dalam tempoh senyap alias sunyi berblog ini, iaitu antara tahun 2012 hinggalah 2015  banyak aktiviti dan pengalaman yang turut melibatkan penulis.
Dalam tempoh ini juga, dengan izinNya saya berpeluang melancong di beberapa negara  seperti China, Hong Kong, Jordan, Palestin dan Indonesia. Saya juga berjaya menjejak kaki di "Holy Land". Selain itu, bersama dengan beberapa rakan saya telah berjaya membuat dua kajian tindakan dan berpeluang membentang kertas kajian di dua konferen  iaitu di Seminar Pendidikan Khas 2014 peringkat Kebangsaan di hotel Novotel Kota Kinabalu dan di Seminar Pendidikan  Antarabangsa 2015 di Universiti Widyatama Bandung Indonesia. 
Pada tahun 2014 saya menghadiri temuduga kelayakan sebagai pengetua dan seterusnya dengan Kasih Kurnia daripada Tuhan saya dilantik sebagai pengetua pada 13 Julai 2015. Walau bagaimanapun saya hanya memulakan tugas pada 19 Ogos 2015.
Tegasnya dalam perjalanan hidup ini,  sentiasa ada kesibukan yang sepatutnya bukan alasan untuk tidak menuliskan sesuatu.... Seterusnya saya berharap agar catatan-catatan ringkas dalam blog ini mampu menjadi  sumber inspirasi para pembaca.
Salam.


Tiada ulasan:

PRINSIP KEHIDUPAN BERDASARKAN UCAPAN YBHG DATUK NORMAH GAGOH.

Salam, selamat berjumpa semula, ini catatan lama iaitu kira2 sembilan tahun yang lalu namun masih berbentuk draf, saya mengambil peluang  u...